Veelgestelde vragen

Wordt mijn boeket van tevoren geschikt?

Alle webshop boeketten zijn van tevoren geschikt. Zodra je het boeket thuis ontvangt kun je deze meteen in de vaas zetten! Bestel jij een vaas bij jouw boeket? Dan wordt het boeket in de bestelde vaas geschikt en krijg je deze als geheel opgestuurd.

Zijn de prijzen inclusief vaas?

Alle prijzen op de webshop zijn exclusief vaas. Je kunt zelf jouw vaas toevoegen aan je bestelling.

Waarom zit er soms een groot prijsverschil in de boeketten?

Elk boeket is anders en daarom heeft ook elk boeket een andere prijs. De prijs wordt bepaald door de verschillende soort bloemen die worden gebruikt. Sommige bloemen zijn duurder waardoor de prijs hoger is.

Kan ik een webshop boeket aanpassen?

Ben je op zoek naar een uniek boeket? Je kan hiervoor het beste een aanvraag opsturen via het contactformulier. Aan de hand hiervan kunnen wij een boeket naar wens maken.

Het boeket wat ik wilde is niet meer op voorraad, komt deze nog terug?

In sommige gevallen komen boeketten weer terug op voorraad, dit is afhankelijk van de voorraad bij de leverancier. Wil je niks missen? Laat je e-mail achter via de knop “Houd mij op de hoogte’’ Je ontvangt dan een mail zodra het boeket is aangevuld.

Verkopen jullie ook losse bloemen?

Is je oog gevallen op een bloem en zou je deze graag los willen bestellen? Stuur een foto van de bloem via het contactformulier en dan kijken wij of deze nog voorradig is!

Mag mijn bestelling retour?

Alle webshop bestellingen mogen op eigen risico retour binnen 30 dagen.
Verstuur jouw retouraanvraag via het contactformulier en je ontvangt een retourlabel (kosten zijn voor koper) Heb je een vaas besteld? Zorg dat deze goed verpakt is zodat deze onderweg niet breekt.